INTERNETOVÝ MARKETING A SEO

Internetový marketing

Internetový marketing pomáha prezentovať Vašu stránku alebo obchod vo svete internetu a prináša nových zákazníkov. Správnou kombináciou dostupných nástrojov je možné v krátkom čase aj s obmedzeným rozpočtom dosiahnuť slušné výsledky a zvýšenie Vášho predaja.

Od spoločnosti SlovakWeb navyše môžete získať 75 € kupón pre reklamu na Google !

SPRÁVA PPC REKLAMNÝCH KAMPANÍ

Reklama platená za kliknutie (z anglického PPC – pay per click) je veľmi efektívna a lacná forma propagácie na internete. Vďaka presnému cieleniu prostredníctvom kľúčových slov oslovíte vybranú cieľovú skupinu zákazníkov, pre ktorú je váš produkt či služba určená. Výsledky PPC sa prejavujú okamžite.

Sme partnerom Google a naši zamestnanci absolvovali množstvo školení a Google Academy, aby čo najlepšie porozumeli svetu reklamy. Sme držitelom certifikátov od spoločnosti Google a  my sami používamé túto formu reklamy na propagovanie našich služieb a výrobkov na našich web stránkach.

Inzeráty môžu byť v textovej forme alebo vo forme bannerov či videa.

Výkonnosť a účinnosť kampane je možné účinne merať analytickými nástrojmi (Google Analytics), ktoré vám budú k dispozícii a mesačne Vám budú chodiť reporty.

Reklamy v rámci PPC kampaní sa zobrazujú:

  • vo vyhľadávačoch na stránkach s výsledkami vyhľadávaní (napr. Google, Bing, Seznam atď.)
  • v obsahovej sieti internetových stránok v závislosti od ich obsahu (návštevník napríklad často prezerá bicykle na iných stránkach a Vy bicykle predávate. Hoci nie je zákazník priamo na Vašej stránke, ale prezerá napríklad internetové noviny, zobrazuje sa mu reklama. Reklama je tak priamo zameraná na niečo, čo zákazníka zaujíma)
  • na Facebooku (v pravom stĺpci)

Komplexná správa kampaní zahŕňa stanovenie cieľov a stratégie celej kampane, výber a nastavenie reklamných systémov, pravidelné sledovanie a optimalizácia kampane za účelom dosiahnutia čo najlepších výsledkov.

OPTIMALIZÁCIA PRE VYHĽADÁVAČE (SEO)

Internetové vyhľadávače (napr. Google, Yahoo, Seznam, Bing) sú zvyčajne najvýznamnejším zdrojom návštevnosti vašich internetových stránok. Zákazník potrebuje nejaký produkt, alebo službu a pomocou klúčových slov zadá, čo hladá a internetový vyhladávač mu ponúkne stránky (firmy), ktoré danú službu alebo produkt ponúkajú. Prieskumy ukazujú, že 90% používateľov pozerá len prvú stránku výsledkov, pričom 80% z nich sa sústredí iba na prvých päť pozícií.

Cieľom optimalizácie pre vyhľadávače (z anglického SEO – search engine optimization) je web alebo internetový obchod zviditeľniť vo výsledkoch vyhľadávania tak, aby sa zobrazoval na popredných miestach pri hľadaní . Vďaka tomu naň bude prichádzať výrazne viac návštevníkov, ktorí hľadajú presne to, čo na stránkach ponúkate.

Všetky naše novo vytvorené web stránky a e-shopy obsahujú už v základe SEO optimalizáciu. Teda už pri tvorbe pamätáme na to, aby po obsahovej a štruktúrovej stránke bol web optimalizovaný. Samotný zdrojový kod musí byť "dobre čitatelný" pre vyhladávače.

Comments are closed.